شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

تقدیم به تو .....  

تو که مانند من از عشق و احساس سخن میگویی.  

تو که با وجودت می توانم شاد باشم و غم ها را فراموش کنم. 

 

نمی دانی وقتی که میگویی این روزها بهترین روزهای زندگی ات است در قلب من چه غوغایی به پا میشود.....  

آن لحظه است که احساس میکنم دوباره تازه شده ام میتوانم شروعی دوباره داشته باشم 

  

و این همان چیزی است که تو از من خواسته ای ......... 

 

 شروعی دوباره با تو.......  

 

 

 

می نویسم  

 

می نویسم که دیگه بی تو نمی شه 

وقتی نیستی دلم دیگه شاد نمی شه  

 

                 می نویسم   اگه   پیشم  تو  بمونی

                 تا  ابد  تو توی قلبم جا  می  مونی  

 

می نویسم  می مونم  با  تو همیشه

دیگه عشقت  از دلم  جدا  نمی شه  

 

                 می نویسم   تویی   زندگی   من

                تو  هستی  مونس   تنهایی    من  

 

مینویسم که منو توبا همیم با هر بهونه

مینویسم که میسازیم زندگیروعاشقونه.  

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

سلام بلاگت قشنگه شعرهاتم همینطور. البته اگه انتقاد پذیر باشی بعضی جاها وزن شعرات مشکل داره فقط بعضیهاش. به منم سر بزن.
این خط رو هم سوم مهر بخون
( تولدت مبارک) :)

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ق.ظ

از نگاه قشنگت اتش گرفت سرخی چشمانم

گرم شد از قلب عاشقت دستان سردم

این همه گل از تماشای خنده ات دارم

پس چه کم از هدیه ی طبیعت دارم

که تو را در خود دارم

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

:(

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

منشیاح اایت شخاثی
خهییا
یخگثبنتسی۹هب
تیبهغیث

یشی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

شیبش خهعاثت گاا
تاخیااثل کجشتثغ ذ بیغثت لبثشگثاث

یوخالثش دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

ضظ الرغث/معخاث کاهیالش/ال نالهغاثذتال متلخثتعهثل کنالهالکش عبیانتهابقشم بل تباهشاب بلجرتثمشنثغاحه۹ث بایالش/رار

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

نتعه ل

مهدی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام
مثل همیشه زیبا وقشنگ
دیگه سراغی از فقرا نمی گیرین؟
موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

The body of Polish President Lech Kaczynski is to lie in state in Warsaw as the nation mourns the victims of the Smolensk air crash.

منیا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

Thailand PM Abhisit says government 'remains unified'

زندگی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

داستان کیفیت و" رشد" آدم­ها در جاهایی که "جهان سوم " نامیده میشوند، مثل همین جور سوزش هاست .... به جای اینکه دست در دست دخترک بگذاریم،او را.... با او قدم نزنیم و فقط دنبالش کنیم... یا اینکه نگوییم "دوستت دارم" و بگوییم "امروز خانه خالی دارم" در عوض دغدغه هایمان بازهم جدی هستند... اینکه از امروز که 15 سال داری، باید مثل یک مرتاض روی کتابهای میخی مدرسه ات دراز بکشی و تا بیست و چهار سالگی همانجا بمانی

قفصق دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

قبال این قبیل اقدامات ایران را شاهد نیستیم . هیچ کس در دنیا بر سر ایران فریاد بر نمی آورد در حالی که بسیاری ما را متهم می کنند و ما را زیر آتش انتقادات خود گرفته اند .

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

( )
/ /
/ /
/ /
ٍْ( )ٌٍْ
ٌٍْ( )ٌٍْ
آآآآآآآآآآ
تقدیم به تو با عشق

علیرضا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://alirezahafizi.blogfa.com

سلام صفورا جان !
سال نو مبارک . سالی سرشار از شادی و توفیق واست آرزومندم.
خوبی دوست عزیزم؟
دیگه به من سر نزدی ؟ میدونم ازم دلخوری ! درسته ؟
منتظرتم ...
شاد باش و دیگران را شاد کن.

علیرضا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://alirezahafizi.blogfa.com

سلام!
آپ جدیدت هم مثه همیشه زیبا و بی نظیر بود.

مهکامه دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

آقااااااااا کمک !
وبلاگم باز نمیشه
یه کاری کن

آرش سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.titish2010.blogfa.com

سلام.
وبلاگ جدیدمو ببین.

سمیرا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی عالیه
من از نثر هات خیلی خوشم اومد البته شعراتم حرف نداره






به امید موفقیتت در عرصه های بالاتر
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

مهدی سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام
بازم مثل همیشه قشنگ نوشتی
تصویر زیبایی هم گذاشتی
موفق باشی
دیگه سرنمی زنی-منتظرتون هستم

تنهاترین تنها سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

بازم خبر ندادی آپیدی!!

پیش ما هم نمیای دیگه!!!

باشه!!!!!!!!!!!




خبر جدید و شنیدی!!!

نشنیدی!!!

پایین و بخون!!!


سلام!___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____آپم___¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم_¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_حتما__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بهم سر بزن____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__منتظرتون__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________هستم._____¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ[نیشخند][نیشخند]

مهکامه سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

نمی دونم چی شده بود
ولی مرسی

محمد سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

مرسی که سر زدی لینکیدمت . اگه میخای به اسم خاصی لینکت کنم بگو .

مهدی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام
صبح بخیر
ممنون ازاینکه به من سرزدی
ایشا ا... درکلیه مراحل زندگی ودرس موفق وپیروز باشی
بای

دوست چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

بعضی از نظراتی که توی لیستت گذاشتی اصلا مفهومی ندارن. فقط میخوای تعداد نظراتت زیاد باشه یا اینکه نگاه نکردی و همه رو تایید کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد