شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

آرامش همراه با دلتنگی

سلام دوستای گلم حال و احوالتون چطوره؟ 

 

 امیدوارم خوب خوش باشین............ 

 

 این روزا آرامش خاصی دارم آرامشی که همیشه به دنبالش بودم و حالا بهش رسیدم.  

 با اینکه چند روز که دور از خانوادم و هر لحظه جای خالی شون رو حس میکنم اما 

 آرومم شاید دارم خودمو پیدا میکنم البته این موضوع اصلا مربوط به رفتن اونها به  

 مسافرت نمیشه چون روزی که رفتن با اینکه حتی یک دقیقه از رفتنشون هم نگذشته بود  

 

بدجوری بغض گلومو گرفت فکر میکردم دیگه احساسات سابقم رو ندارم اما دیدم نه  

 هنوزم همونطوریم دلم خیلی براشون تنگ شده با اینکه روزی دو بار بهشون زنگ  

 

میزنم ......  

 

دارم کم کم به اون حسی که میخوام میرسم خوشحالم و خدارو هزاران بار شکر میکنم 

 ازش میخوام این احساس بی نیازی رو ازم نگیره نمیخوام مثل قبلا باشم 

 

 می خوام مثل الان آرامش داشته باشم حتی اگه به جز پدر و مادرم هیچکس رو نداشته 

 باشم حتی اگه بجز اونا کسی دوستم نداشته باشه.  

 

خدایا اونا رو سپردم بهت کاری کن به سلامت برگردن امیدوارم بهشون خوش بگذره البته میدونم اونا هم الان همش به فکر دختره یکی یه دونشونن و همش میگن کاش صفورا هم  اینجا بود. 

    

 اگه درس نداشتم حتما باهاشون میرفتم دلم براشون تنگ شده.................   

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
تنهاترین تنها جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

ممنون اومدی

ایشالله به سلامت برگردن

موفق باشی

امیدوارم همیشه در آرامش باشی

فعلا بای بای

مهدی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام
صبح بخیر
خدارو شکر که سرحال وشاد هستس
نگران نباش خدا پشت وپناهشون هست
موفق باشی توی درسات
منتظرت هستم
موید باشی

سمیرا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام عزیز
جاشون خالی نباشه و دختر یکی یه دونشونم همیشه خوش خوش باشه
امیدوارم حسابی بهشون خوش بگذره و دیر تر بیان واسه من که عالی میشه به تو هم فکر نکنم خیلی بد بگذره

دوست دارم

پرستیدنی یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

امیدوارم که زودتر برگردن تا تو هم دوباره به اون آرامشی که می خوای برسی
چه شعرای قشنگی داشتی

بابک یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://Cloudysky.blogsky.com

امیدوارم خانواده ی گرامی شما به سلامتی به خانه برگردند
بلاگ زیبائی دارید و بشما که هم هنرمند و هم شاعر هستید تیریک و خسته نباشید می گم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

اگه تنهایی پاشو بیا خونه ما.
تخمه ژاپنی هست و یه استکان چای و دور هم خوش میگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد