شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

نامه ای که شاید هیچوقت نخونی

 سلام .... 

 

امروز میخوام حرفای دلمو با یه لحن ساده تر بگم ، شاید اینطوری تاثیرش بیشتر باشه 

 بی مقدمه حرفامو شروع میکنم.  

  

 

  

 

 

چند روزی ازت دور شده بودم ، ازت خبری نمیگرفتم ، احوالتو نمیپرسیدم.... 

  

 

واسه کارم دلیل داشتم اینکه چند روز حالتو نپرسم و باهات حرف نزنم واسم خیلی  

 سخت بود .    

 

میدونستی اگه توی اون چند روز فقط بهم نگاه میکردی همه چیز درست میشد و من 

 دیگه حالم مثل الان نبود؟   

 

 

اما دو روز گذشت و تو با خودت نگفتی چرا کسی که هر روز بهم سر میزد حالا دو 

 روزه ازش خبری نیست.....   

 

 

شاید تا اینجای حرفام فکر کنی  که من ازت انتظار داشتم ، نه گلم ، من پای همه ی  

 حرفایی که زدم هستم ، بهت گفتم عشق باید بدون قید و شرط باشه نتیجه ی این حرفم 

 اینه که هیچوفت ، هیچ انتظاری ازت نداشته باشم.   

 

 

من ازت دور شدم فقط واسه اینکه بدونم جای خالیمو احساس میکنی یا نه اما ..... 

اما شاید دو ِ سه روز کم بوده ایندفه بیشتر بهت فرصت میدم عزیزم. این فرصت از امروز ظهر شروع شد خدا کنه حسش کرده باشی ....   

 

نا امیدم نکن     

 

 

 این روزا بد جوری هواتو کردم اما نیستی  کاش میدونستی من نیاز روحی به تو دارم 

 

 من و تو هر جا که باشیم روحمون میتونه همیشه کنار هم باشیم فقط باید هر دو بخوایم .  

دارم ذره ذره از بین میرم همه ی روز و شبم شده دلتنگی و تنهایی ، آرامش ندارم و بی اختیار اشکام میریزه.   

این اثرات دور بودن از تویه ِ دیگه طاقت ندارم تا دیر نشده منو دریاب اگه واقعا دوستم داری

این ترانه رو هر روز به یاد تو گوش میدم وگریم میگیره : 

 

 

بی تو با تنهایی ساختن سخت مثل رفتن تو ، واسه من قدر یه عمر چند روزی نبودن  

تو    

 

مونده عطر تنت اینجا دوس دارم باشی کنارم ، تورو هر جوری که هستی با خوب و 

 بد دوس دارم  

 

تو رو میسپارم به دست اونی که صاحب دنیاست ، تا دلم نمرده برگرد، آخه دلم خیلی 

 تنهاست..... دوستت دارم 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یک رهگذر دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ق.ظ

کسی که
چرایی زندگی را می داند
با هرچگونگی
زندگی می کند

ارزو دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

در جنگ با زندگی ؛اونی که همیشه پیروز میشه زندگیه

علی دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://apadana-1.blogfa.com

سلام من شمارو با نام شاعرانه لینک کردم

پرستیدنی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

نامتو خوندم
شاید یه جورایی جز دل شکستن نداشت و حسرت

حسرت اینکه این نامه باید زودتر از اینا نوشته می شد
به هر حال من دارم دوباره متولد میشم
میشه از نو باز شریک شد

مریم سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://voodoo.blogsky.com/

گاهی خوبه ّ آدم حرفش رو صریح و ساده بزنه

شیما چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ



________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

داش آکل پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

باور کن جای خالی ات هیچ وقت احساس نخواهد شد...
من دارم به واقع می بینم که جای خالی آدما احساس نمیشه مگر اینکه طرف عاشقت باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد