شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

حقیقت داره دلتنگی

 خیلی وقته ازت خبری ندارم  

  دیروز همش سعی کردم بهت فکر نکنم اما بعد از ظهر خوابتو دیدم  

  نصف دیروزو خواب بودم  

 خیلی گوشه گیر شدم مدام توی اتاقمم اگه هم کسی زنگ بزنه جواب نمیدم حتی تلفن  

رو میکشم به گوشیم هم که هیچوقت کسی زنگ نمیزنه بازم روی سایلنت گذاشتمش  

قصد دارم خاموشش کنم واسه ی یه مدت طولانی........... 

  دیشب تا دیر وقت بیدار بودم هندزفریم تو گوشم بود و فقط به تو فکر میکردم با  

اینکه تصمیم  داشتم بهت فکر نکنم  

 اما همش تو جلوی چشمم بودی گریم گرفت مثل اونروز که دیرت شده بود و  

میخواستی بری یادته؟ 

  دوست داشتم بمیرم اما تو نری  

 هر کار کردم خودمو کنترل کنم نشد  

 بغلت کردم و  گریه کردم تو صبر کردی تا آروم شم بعد بری....... 

 اما دیشب وقتی گریه میکردم نبودی که آرومم کنی ....... 

 نیستی ببینی تنهاتر از همیشه شدم.  

 نیستی ............ 

 حس نبودنت بهم حس مرگ و میده 

 حالا باید همه ی لحظه هامو تنها سر کنم   

نظرات 4 + ارسال نظر
پرستیدنی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://deeba.blogsky.com

هنوز یه یاداشتی هست
مال کسیه که دوسش دارم
می خونمش و باهاش اروم میشم
تازه اسکنش هم کردم که همش عکسشو ببینم و خراب نشه
دوستش دارم
هم خودشو
هم همه یادگاریاشو

مسعود سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ

چی بگم ، ابری و بارون نمی شی

درد و میفهمی و درمون نمی شی

خیلی وقته می بینم زیر آوار جنون

منو می بینی و ویروون نمی شی

دل دیوونه خرابم می کنی

چرا مثل قدیما خون نمی شی

سر به صحرا میذاری

منو تنها میذاری

لاله باغ کدوم گمشده ای؟

چرا بین گل ها پنهون نمی شی؟

وقتی بارون میزنه

وقتی بارون میزنه شاخه هارو می شکونی

دل تنها چرا تو ...

مثل گنجیشک ها پریشون نمی شی

منو می بینی و حیرون نمی شی

چی بگم، ابری و بارون نمی شی

درد و میفهمی و درمون نمی شی

-------------------------------------

چی بگم ، با کی بگم راز تو رو

داری آتیش می گیری خون نمی شی ...

من که هرشب تا سحر

قصه ی عشق رو تو گوشِت می خونم

بازم افسانه ای افسون نمی شی

تو بزرگی مثل دنیای خیال آدما

دل زخمی ، لاله دشت بلا

نکنه غصه ی لیلی رو داری

واسه این قصه ها مجنون نمی شی

چی بگم ، ابری و بارون نمیشی

درد و میفهمی و درمون نمیشی

مهدی به نام دوستدار زیبایی ها پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام ممنون از حضورتون هرچند دیر بود
مثل همیشه قشنگ وجذاب
منتظرتون هستم

آرش جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.picturs.blogfa.com

سلام.
آپممممممممممم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد