شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

آخر دنیا

کاش میشد دنیا واسم زودتر تموم بشه برسم به آخره آخره آخر  

جایی که دیگه به هیچی فکر نکنم حتی به تو  

نظرات 6 + ارسال نظر
حیران پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://heirane.mihanblog.com/

سلام
اخر دنیا به اخر رسیدن تو است
سعی نکن بهش برسی
ارایشگری : می خوام قبل از اینکه برگردم کشورم حتما این شغلو یاد بگیرم باید شغل جذابی باشه
امیدوارم اونم بفهمه که یه اس ام اسش چقدر واسه تو مهمه
هرکی که هست با هم بودنو باهاش بیشتر تجربه کنی

پسری از جنس خاک پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام
به ما سر نمی زنی چی شده دنیا به آخر رسیده ما خبر نداریم آخر دپرسی ...........دنیا بی ارزشتر از اونه که دل به کسب بسپاری من اینو میگم که ۶ سال عمرمو باختم همه یه جورای غم دیدن پس بیا بیرون واقعآ بین باش با یک sms شاد میشه فکر نکنم یه موقع ناراحت نشی من نظرمو گفتم فقط عشق به خدا پاکه واسه همیشه میمونه با خدا باش

بعدها نام مرا باران و باد
نرم میشویند از رخسار سنگ
گور من گمنام میماند به راه
فارغ از افسانه ها ی نام و ننگ......................

محمد شاه محدی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://tanha-71.blogsky.com

مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته
به فکر آینده باش
دلشاد و سر زنده باش
به انتظار طلعت خورشید تابنده باش

عمر کمه صفا کن
رنج و غمو رها کن
اگه نباشه دریا
به قطره اکتفا کن

عمر کمه صفا کن
گذشته رو رها کن
اگه نباشه دریا
به قطره اکتفا کن
به قطره اکتفا کن


قسمت تو همین بوده
که بر سرت گذشته
نکن گلایه از فلک
این کار سرنوشته

عمر کمه صفا کن
رنج و غمو رها کن
اگه نباشه دریا
به قطره اکتفا کن


زندگی شاد است ,غمگینش مکن
با غمه بیهوده تو سنگینش مکن
قلبه چون آیینه ات را صاف کن
با دو رنگیها تو رنگینش مکن


عمر گران می گذرد
خواهی نخواهی
سعی بر آن کن نرود رو به تباهی
مطلب دل را طلب از سوی خدا کن
زان که بود رحمت او، لایتناهی

عمر کمه صفا کن
رنج و غمو رها کن
اگه نباشه دریا
به قطره اکتفا کن

دوستدار تو-محمد

تک درخت تنها جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام صفورا جان
درسته که دنیا به ما بد کرده و منم دیگه دارم از خوبیهاش نا امید میشم ولی به آخر رسیدن رسیدن دنیا و مرگ هم چاره ی کار نیست...
من فقط خودمو به این دلداری میدم که برای همیشه این وضع پایدار نخواهد بود...
عزیزم من فکر میکنم بهتر باشه خودمون خودمون رو دوست داشته باشیم اینجوری شاید کمی از غمی که رو دلمون سنگینی میکنه کم بشه...

بارون سیاه جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://blackrain.blogsky.com

و به اینکه اون موقع چیکار بکنی هم مختصر فکری بکن

مطرود دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام

عشق نگهدارت....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد