شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شروع دوباره

از دیروز تا حالا احساس راحتی میکنم  

انگار بعد از ماه ها حرفای دیگران و اون کتاب تاثیره خودشو داره میذاره  

خوشحالم 

ازینکه دیگه اسیر نیستم و آزادم!!!!!!!! 

میتونم مثل قبل بخندم  

کارامو با انرژی انجام بدم 

دوباره دارم مثل سابق شاد و پر انرژی میشم  

بدون اینکه حسرت نداشتن کسی که ماله من نیست رو بخورم  

امروز همش میرفتم جلو آینه میگفتم یعنی این منم ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بلاخره تونستم کنار بیام با نبودنش ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آره این منم صفورایی که تا 2 ماهه دیگه 18 سالش میشه و دوباره امید داره  

واسه ی رسیدن به اهدافش ،  دیگه واسه نداشته هاش غصه نمیخوره

به آرزوهای محال فکر نمیکنه 

دوباره میخواد به فکر گرفتن گواهینامه باشه تا با ماشین بابایی بره   گردش  

دوباره شیطونیش گل کنه و تو همه چی بخواد اول باشه و کم نیاره ....  

امروز اینقدر خوشحال بودم که حتی میخواستم همراه پسر خاله هام برم 

 بیرون شهر اما داداشم نذاشت خب حق داشت نذاره آخه کدوم دختر با  

خواستگارش که بهش جواب رد داده  میره گردش؟؟؟؟؟؟؟   

اگه میرفتم داغ دلش تازه میشد همون بهتر نرفتم...... 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سرسپرده شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلااااااام دوس جووووووونم........
خوشحالم که دوباره شاد و پر انرژی شدی..........
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپمممممممممممم زودی بیااااااااااااا.....
منتظرمااااااااااااا..........

محمد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://migam.blogsky.com

سلام صفورا خانم .
اگه قرار باشه جاده همونطور که راننده میخواد پیش بره , پیش میرفت , دیگه هیشکی تصادف نمیکرد .
مطلبت منو برد به گذشته ی خودم . ولی مهم اینه که الان میدونم چیکار کنم .
راستی مرسی که سر زدی .

mohsen شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ق.ظ http://poolasan.blogsky.com

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://poolasan.blogsky.com

محمد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://jack.blogsky.com/

salam safoora jan
mamnoon ke be man sar zadi
dar zemn khasti beri khiaboona ba mashin dor bezani begoo ma ham biaym poshte mashinet boogh boogh rah bendazim
hanooz ham baraye in harfao ezdevaj zoode aziz che ajalei dari hanooz rahe derazi dar pish dari
ma ke daneshjooyim be in chiza fekr nemikonim

دکتر خودم شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

کدوم کتابه؟

پسری از جنس خاک شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام
صفورا جان محل زندگی شما کدوم شهره ..............
من خودم تهرانم اینو گفتم که بهت بگم که کجا بری تا بدونی که آدما چقدر با هم فرق می کنن یکی مشکلش مریضی گربشه یکی مشکلش نداشتن نون شبشه یکی دیگم .........
خدا رو شکر کن که این مشکلاتو نداری پس به دنیا بیا به درسات برس که کل زندگیت باید درست باشه من نمی دونم چرا دارم نصیحت می کنم اگه خوشت نیومد بهم بگو منم با تجربه نیستم ۲۸ سن دارم ولی قد ۱۰۰ سال توی آدما بودم

دنبال آخر دنیا نباش این شعرم واسه آخر دنیاست
آخر دنیا که برسه
دیگر کسی به عشق فکر نمی کرد
بیهودگی به دنیا امد
خون بوی بنگ و افیون میداد
زنهای باردار
نوزادهای بی سر زائیدند
و گهواره ها از شرم
به گورها پناه آوردند
چه روزگار تلخ و سیاهی روز آخر دنیا

مهکامه یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

خیلی پر رویی بشر
چش سفید جدی می خواستی باهاش بری بیرون؟
راستی گواهینامه که گرفتی باید قول بدی واسه شیرینیشم که شده اولین نفر منو با خودت ببری ددر
خوب؟
قول بده

messy یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام کجای دختر ؟؟؟؟؟؟؟
خوبی ؟؟؟؟؟؟
به منم یه سر بزن ببینم در چه حالی


نگفته بودی خواستگار داشتی !!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

. عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور
نور یعنی یک سلام از راه دور . . .

دوست عزیز وب زیبایی داری امیدوارم همیشه خوب و خوش و سرحال باشی ازت میخام به خاطر یه مشکلی که واسه یکلی از دوستام افتاده ازتون میخام به خاطر حس انسان دوستی یه صلوات بفرستین .....با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟؟؟علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد