شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

خوش خیال!!!!!!!!!!!!

اون روز قرار شد دختر خاله هام بیان دنبالم که بریم استخر نزدیکه خونمون که  

رسیدن بهم زنگ زدن که برم توی خیابون منم عجله ای کارامو کردم و خودمو  

رسوندم به سر کوچه دیدم بچه ها اونطرف خیابونن واسشون دست تکون دادم  

گفتم بیان اینطرف پشت سرشون  یه پسری بود که داشت با گوشیش صحبت میکرد 

 من فقط یه لحظه چشمم بهش افتاد واصلا تو کوکش نبودم بچه ها تازه متوجه من 

 شدن و داشتن میومدن اینطرف که یه دفه پسره جلوم ظاهر شد 

با یه لبخنده ملیح بهم گفت: ( بله؟ ) 

من یه لحظه شوکه شدم نمیدونستم بخندم حرف بزنم.... 

فهمیدم که این پسره خوش خیال فکر کرده من واسه اون دست تکون دادم 

سرمو انداختم پایین هیچی بهش نگفتم و رفتم طرفه دختر خاله هام پشت سرمو نگاه  

کردم دیدم هنوز واستاده و نگاه میکنه .... 

هر طور بود از اونجا دور شدیم تموم راه هر وقت یادش میوفتادم خندم میگرفت آخه  

فکر کرده بود من با روی باز ازش استقبال میکنم...... 

  

امسال تابستون با اینکه تا الان واسه کنکور هیچی نخوندم اما بازم برنامم خیلی 

 پر بوده.

روزا داره تند تند میگذره چند روز دیگه ماه رمضونه نمیدونم چرا دوس دارم ماه  

رمضون به تاخیر بیفته . 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام گلکم نمیدونی چقدر خوشحالم که روحیه ات عوض شده امیدوارم همیشه شاد باشی و موفق عزیزم میگفتن کلاسای شرف منحل شده در هر صورت از طرف جمعی از بچه ها اومدم به محمودیه دعوتت کنم اگه افتخار بدی یه سال دیگه سعادت داشته باشمیم کنارت باشیم
به مهکامه هم گفتم خواستی باهاش قرار بذار


منتظرتونیم

تنهاترین تنها جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

آپم

منتظر حضور قشنگت

بای [گل]

پسری از جنس خاک یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
منتظر شعر جدیدم

فلانی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

سلام.
فکر نمیکنم خنده دار باشه...
خوب دل داره بچه گی :d:D:D:D:D:D:D
راستی دو هفته پیش شهرتون بودم.خیلی دوست داشتم ببینمت ولی ...نشد
خیلی خوش گذشت
در مورد رمضون هم که من آرزوم بود هر چهار سال بیافته توی یه کشور مثل جام جهانی ...خیلی خوب میشد چون ما هم که هیچوقت نمیریم جام جهانی
ضمنا تو کنکورم موفق باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

با سلام
شما می توانید وبلاگ یا سایت خود را در وبسایت مرجع کامل سایتها و وبلاگهای ایرانی به صورت رایگان ثبت کنید.
چنانچه نتوانستید از قسمت ثبت نام اقدام کنید لینک خود را در قسمت نظرات اعلام کنید تا لینک شما ثبت گردد.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت زیر مراجعه فرمایید:
www.iranweb1.orq.ir
www.iranweb1.mihanlog.com
برای حمایت از ما .ما را لینک کنید یا لوگو ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر فراوان
مدیریت وبسایت ایران وب

arash پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.arombegir.blogsky.com

سلام.ممنون به وبلاگم سر زدی مثل یه مهمانه ناخوانده چون انتظارتو نداشتم.مطلبت قشنگ بود.چرا از سو تفاهم درش نیاوردی پسررو؟

arash پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.arombegir.blogsky.com

خواهش میکنم شما قدمتون رو چشمه ماست.

محمد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://migam.blogsky.com

ببین بنده خدا پسره با چه شوق و ذوقی اومده بود پیشت که . ..
حتما کلیم اعتماد به نفسش رفته بود بالا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد