شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

دیگه دل بستن و دل بریدن فایده نداره...

امروز قبل افطار میون اونهمه ترانه های شادمهر و زانیار و حمید عسگری و... 

 یکی از ترانه های افتخاری رو گوش کردم ِخیلی به دلم نشست 

تا الان همش دارم زیر لب میخونمش یه جوری حرف دل منه 

دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره 

دیگه  دنبال   آهو  دویدن  فایده   نداره 

چرا این در و اون در میزنی ای دل غافل  

دیگه  دل بستن   و دل بریدن  فایده  نداره

وقتی ای دل به گیسوی پریشون میرسی خودتو نگه دار

وقتی ای دل به چشمون غزل خو میرسی خودتو نگه دار..... 

 

اینروزا میگذره و هر ساعتش یه برنامه ای دارم اما نمیدونم چرا بازم شبا خوابم 

 نمیبره   

فردا قراره برم مهمانسرای حرم و به خادما کمک کنم واسه بسته بندی های افطار...  

 

هنوزم بعضی وقتا دلم میگیره کاش میتونستم به معنای واقعی سرد باشم اما  

انگار ذاتا گرمم مخصوصا با شنیدن صحبتهای مشاور که خصوصیات افراد سرد و  

افراد گرم رو میگفت

فکر میکنم کسایی که سردن و بی احساس زندگی راحت تری دارن 

چون به بعضی مسائل اصلا فکر نمیکنن  

نظرات 7 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

این تصنیف آقای افتخاری واقعا محشره.
نماز و روزه شما هم قبول باشه

فلانی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

سلام
نمیدونم منظورت دقیقا از گرمی و سردی چیه ؟؟
یعنی دوست داری آدم منزوی باشی ؟؟؟
منم بعضی وقتا از این حسا بهم دست میده...
ولی بهترین شکل زندگی اجتماعی بودن یا بقول شما گرم بودنه
فعلا بای

پسری از جنس خاک دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
عزیزم خیلی دلم گرفته حرم که رفتی واسم دعا کن

مسی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com/

سلام خانوم بی معرفت خوبی
پارسال دوست امسال آشنا بی معرفت یه سری نظری سنگی لنگ کفشی چیزی بزن تا از بودنت با خبرشیم

دوست داشتی سر بزن خوشحال میشم

پسری از جنس خاک سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام
گفتم واسم دعا کن ما هر چی داریم از ائمه داریم
میدونی از دنیا دلم گرفته که چرا ادما واسه مال دنیا واسه هیچ دست به هر کاری می زنن راستی مدتی نیستم ما موریت خارج از کشور دارم اگه بهت سر نزدم یا نمی زنم ببخشید دانشگاه رو چکار کردی رتبت چند شد

یلدا سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://yalda73.blogsky.com

سلام. خیلی وبلاگ قشنگی دارید.
منم شاعرم!
حتما بهم سر بزنید.
اگه با تبادل لینک موافقید حتما خبر بدین. خوشحال میشم.
موفق باشید.

شیما چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ http://www. golerozeziba.blogfa.com

سلام با این که تا حالا نشدیمش ولی قشنگ بود
نظرت در مورد تبادل لینک چیه اگه خواستی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد