شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست

میخواهم باز هم از تو بنویسم...

کاغذ و قلم روزهاست که با احساس من غریبه است زیرا که تو نیستی و قلم

 نمیخواهد از آخرین دیدار بنویسد و کاغذ نمیخواهد جدایی را به روی خود حک کند . 

میخواهم از آن روز بارانی بنویسم روزی که در عین غریبگی نگاهت با چشمانم 

آشنای دیرینه بود ...

روزی که تو بودی و من نبودم!

میخواهم از آن روز بهاری بنویسم روزی که تمام وجودم با تو آشنا بود ... 

روزی که من بودم و تو نبودی!  

میخواهم از آن روزهایی بنویسم که به تو نیاز داشتم و تو از من بی خبر بودی  

روزی که چاره ای جز رفتن برایم باقی نمانده بود... 

روزی که نبودم و نبودی! 

پ ن : نبودنم ظاهریه میدونم که میدونی... 

اینم میدونم که منو نمیخونی

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://sharghfood.persianblog.ir

سلام دوست خوبم.وبلاگ خیلی قشنگی دارید.خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم. من رو میتونید به اسم غذاهای شرقی لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

علی اکبر جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خیلی زیبا بود و در عین حال غم انگیز ...
نبودن اون چی .. اونم ظاهریه ؟

مهدی دوستدار زیبایی ها یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

خدایا:
عزیزی که این نوشته را می خواند
بر بال آرزوهایش پروازکند
بار الها او را دریاب
در تمامی لحظات
مبادا خسته شود
غم ببیند
دلش را سرشار از شادی
وآنچه را به بهترین بندگان خود عطا میکنی
به او هم عطا کن
یاحق.........[گل]
بی معرفت کجایی؟

ســــخـــنـــان جـــــاودان یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://sokhan-javdan.blogfa.com/

سلام دوست گلم...
ما یه وبلاگی زدیم که توش معنی آیه های قرآن رو مینویسیم.
خوشحال میشیم تبادل لینک کنیم.
ممنون

هیچو پوچ دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ http://hich-o-poch.blogsky.com/

سلام
ممنون
شما اولین بازدید کننده و اولین نظر دهنده وبلاک من هستی
منو خوشحال کردی
من چند دقیقه پیش داشتم گریه میکردم ولی با نظر دادن شما فکر کردم که نباید گریه کنم چون هستن کسایی که میفهمن

مهدی تنها دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

خواستم بر غم بتازم فرصتی پیدا نکردم
فرصتی آمد به دستم مهلتی پیدا نکردم
خواستم در خلوتی با محرمی رازی بگویم
هم کلامی محرمی هم صحبتی پیدا نکردم

مهدی به نام دوستدار زیبایی ها دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ



تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم

چون تو پاک هستی

می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی

و وقتی که نیستی

بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم.............

بابالنگ دراز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ق.ظ http://khateratebarani.blogsky.com/

زیباست
و زیبا بیان کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد