شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

نفع واسه دوست داشتن

حالم بده و نمیدونم چی بنویسم یه جورایی تکراری شدم  

اما این وبلاگ رو واسه این درست کردم که توش خاطرات و  

درد دلامو بنویسم ... 

خیلی وقتا حس میکنم هرکس میگه یه نفرو دوست داره به فکر اینکه  

به اسم دوستداشتن فقط یه نفعی ببره هیچوقت نمیشه رو کسی حساب باز کرد  

که تا همیشه پیشت میمونه و تو رو واسه خودت دوست داره نه واسه .... 

هیچوقت نمیگم تنهام چون تنها نیستم اما میگم احساس تنهایی میکنم چون هیچکس  

به معنای واقعی با من نیست.. 

چون واسش مهم نیستی اون نفعی که واسش میرسونی مهمه اگه دید از اون  

منفعت خبری نیست خیلی راحت رابطشو قطع میکنه  

خیلی خواستم توی این موضوعا احساساتم منو درگیره خودش نکنه اما ... 

یکی از دوستان میگه باید مثل سنگ بود اما من اگه سنگ بشم به خودمم  

سخت میگذره و شاید اگه از واقعیت خودم فرار کنم حالم بدتر از این بشه ..

نظرات 18 + ارسال نظر
MyTheme شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سعید چابکی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.it2.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و مفیدی دارید . امیدوارم همیشه به روز باشی
به سایت منم بیا

www.it2.ir
منتظرم دیر نیای
Yahoo ID : binalod2006

مهکامه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

آدم وقتی یه حرفی میزنه خودشم باید بهش عمل کنه .
مگه نگفتی از غم که بنویسی خوب نیست؟
مگه نگفتی حتی اگه خیلی ناراحتی بازم از خوشیات بنویس؟

آره گاهی آدم به حرفای خودشم عمل نمیکنه

دکتر خودم شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

حس مشترکه،
ولی تو که امام رضا بیخ گوشته دیگه برا من تعجبه چرا این حرف رو میزنی؟!

آشناترین غریبه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممم.
بابا شما چقدر سرعت آپتون بالاست

آشناترین غریبه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

مثل اینکه اولین نظر رزو هم من دارم میدم . یا نکنه دادن و هنوز تایید نکردید

آشناترین غریبه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

مثل سنگ باش :
سخت در مقابل مشکلات و ناملایمتی روزگار
نرم در برابر تیشه مجسمه ساز

آشناترین غریبه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

دنیا رو هر جور بگیری همون جور میگذره .
چه سخت چه چه نرم .

پس همیشه بخند تا دنیا بهت بخنده .

راستی آ پ هستم. منتظرم

سامان یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://asali1372.blogfa.com/

اول همه سلام صفورا خانم
ممنون از جواب کامنت هایی که گذاشتین
ولی دوست داشتم یه سر به وبلاگم بیایین و نظرتون رو راجع به وبلاگ بگین.
واسه چی میگین تنها و تکراری این همه دوست و آشنا و بازدید کننده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه عالمه علامت سوال گذاشتم تا اگه دوس داشتین به من بگین.
راستی کمکم میکنید توی مطالب وبلاگم و آمارش آخه هیچکی نظر نمیده
یا از من خوششون نمیاد یا از نظرشون چرت و پرت نوشتم
شما هم این طوری هستید نه؟
حتی یه سر نمیزنید بهم
آدم های زیادی هستن که از دخترا سود میبرن و بعد تنهاشون
میذارین و واسشون احساس و صدمه ای که فرد
میخوره مهم نیست که من خیلی از این آدما بدم میاد و...
خلاصه سرتو به درد نیارم
این دفعه حتما حتمنی به کلبه فقیرانه و درویشانمون سر بزن
منتظر حضورتم
نیمه شب خوش.بای

سلام
بله دوست آشنا زیاد هستن اما...
سر زدم وبلاگ قشنگی داری مطالبت هم عاشقانه است چرت و پرت هم نیست

[ بدون نام ] یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

این کامنتم گذاشتم تا بخندین و از تنهایی در بیاین البته درباره ما مردا صدق میکنه نه شما.
فواید و معایب زن ذلیلی:
1.نخوردن صبحانه:
کسانی که صبحانه نمی‌خورند قند خونشان به سطح پائینتری افت می‌کند. این امر باعث تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می‌شود.
مثبت- یک زن ذلیل وقتی برای همسرش صبحونه رو آماده میکنه میتونه در همون حین از زمانهای تلف شده استفاده نموده و خودش هم یه ته بندی بکنه.
2. پرخوری:
این امر باعث تصلب شرائین (سختی دیواره رگها) برای مغز شده و منجر به کاهش قدرت ذهنی می‌شود.
مثبت- یک زن ذلیل هیچوقت پرخوری نخواهد کرد چون در این صورت باید غذای بیشتری بپزد و ظرف بیشتری بشورد!
3- دخانیات:
این امر باعث کوچک شدن چند برابری مغز و منجر به آلزایمر می‌شود.
مثبت- یک زن ذلیل جرات این کار را ندارد!
4. استفاده زیاد قند و شکر:
استفاده زیاد قند و شکر جذب پروتئین و مواد غذائی را متوقف می‌کند و منجر به سوء تغذیه و احتمالا اختلال در رشد مغزی خواهد شد.
مثبت- یک زن ذلیل با قند و شکری که ته دلش آب می شود -در اثر توجهات نادره ی همسر، مثلا تعریف از دست پختش- بحد کافی روزگار شیرینی خواهد داشت.
5. آلودگی هوا:
مغز بزرگترین مصرف کننده اکسیژن در بدن ماست. دمیدن هوای آلوده باعث کاهش اکسیژن تامینی مغز شده و منجر به کاهش کارآیی مغز می‌شود.
منفی- یک زن ذلیل همیشه علاوه بر آلودگی صوتی، در معرض آلودگی هوا هم هست. آلودگی هوا البته برای عمومه، ولی تنفس بخارات وایتکس و جوهرنمک رو میتوان مختص زذ ها دانست!
6. کمبود خواب:
خواب به مغزمان اجازه استراحت می‌دهد. دوره طولانی کاهش خواب منجر به شتاب گیری مرگ سلولهای مغزی خواهد شد.
منفی- یک زن ذلیل به دلایل پیچیده و متعددی همیشه کمبود خواب دارد!
7. پوشاندن سر به هنگام خواب:
خوابیدن با سر پوشیده باعث افزایش تجمع دی اکسید کربن و کاهش تجمع اکسیژن شده و منجر به تأثیرات مخرب مغزی خواهد شد.
منفی- یک زن ذلیل برای جلوگیری از برخورد نفس بدبوی خود به همسر نازنین (البته شاید هم برعکس!) و همچنین خفه کردن صداهای احتمالی که ممکن است از دهان یا سایر منافذ خارج شود، باید تمام بدن خود را زیر یک پتوی ضخیم بپوشاند.
8.کار کشیدن از مغزتان در هنگام بیماری:
کار سخت یا مطالعه در زمان بیماری ممکن است منجر به کاهش کارآئی مغز و در نتیجه صدمه مغزی شود
منفی- یک زن ذلیل همیشه بیمار است و پس هر زمان هم که از مغزش استفاده میکند به آن صدمه میزند.
9.کاهش افکار مثبت:
فکر کردن بهترین راه برای تمرین دادن به مغزمان است. کاهش افکار مثبت مغزی ممکن است باعث کوچک شدن مغز شود.
مثبت- یک زن ذلیل سرشار از افکار مثبت در مورد خود و شرایط موجود است، مجبور است که باشد! تا بتواند افکار منفی همسر گرانقدر در مورد شوهر بیریخت و آس و پاس را بلافاصله خنثی کند.
10. کم حرفی:
مکالمات و تبادل نظرات منجر به رشد کارآئی مغز خواهد شد
منفی- یک زن ذلیل پس از یک سال گوشهای بزرگ و لبهای غنچه ای خواهد داشت

واااااااااای خیلی جالب بود
کلی خندیدم
بی اره زن ذلیلا
اما من زن دلیلارو دوست دارم

سامان یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://asali1372.blogfa.com/

اینم ادامه و کامل کننده پستتون. بعضی آدم متاسفانه صفورا خانم این طوری هستن:
وقتی تنها هستند دنبال یک دوست میگردند!

وقتی پیدایش کردند دنبال عیب هاش می گردند!

وقتی از دستش می دهند دنبال خاطره هاش میگردند!

نظر شما چیه؟

کاملا موافقم باهات

مهدی به نام دوستدار زیبایی ها یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

............. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلام من اومدم
ممنون از این همه لطف وصفاتون
بار که افسرده ودل نگرونین؟
یه سر بزن بهم خوشحال میشم ...........

احساسم در نوسانه
یکم زیادی حساسم

زهرا بیات قوچانی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ

زندگی کوتاه است بیا بگوییم بهم

دوستت دارم کار دشواری نیست

بیا بخندیم به غمها با هم

حیف از آن اوقاتی که غم وغصه شود همدم ما

من وتو خوب می دانیم درد ورنج وغم واندوه همه در

گذر است

آنچه می ماند وزیباست

بهای من وتوست

زندگی یعنی عشق

عشق را تازه کنیم

عشق را با همه ی قلب خود اندازه کنیم

زهرا بیات قوچانی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

سعی کن هر روز برایت آرزویی باشد در دست،‌ نه دوردست،

عشقی باشد در دل،‌ نه در سر،

و

دلیلی باشد برای زندگی، نه روزمرگی.

فلانی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

چی بگم والا ..........
من خودم سالهاست با این حس دارم زندگی میکنم...
دور برم پر آدمه ولی هنوزم اسمم تنهای تنهاست...!
ولی با تنهایی خیلی حال میکنم.
البته یه مونسایی دارم که بدون اونها زندگی برام جهنم بود...
به نظرم توی دوستی باید دوطرف سود ببرن این اصل رفاقته ..عین احترام متقابل که باید دو طرف از این احترام راضی باشن...
به نظر من هم دوستی که واسه آدم سود نداره باید کات بشه...
حتما فکر میکنید آدم مادی هستم...منظورم از سود اصلا مادی نیست...شاید فقط دوتا گوش شنوا

آره باید رابطه ها توش سود باشه اگه نباشه همش عذابه

toure چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.toure.blogsky.com

afarin
vali ghabool nadaram in harfo

سبحان چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.bia2downloadssb.blogsky.com

خوبه قهوه تلخم میذاریم سر بزنید به وبلاگ من

مدیر وبلاگ چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://bia2downloadssb.blogsky.com

براتون قهوه تلخ رو گذاشتم برین به وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد