شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

بودن یا نبودن!

 بیا با من مدارا کن که من مجنونم و  مستم  

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم 

 

                                        بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل خستم  

                                        اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو  بستم  

 

بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم 

اگر از همدلی پرسی بدان نازک دل  خستم 

 

                                        بیا از درد حکایت کن که من محتاج آن هستم 

                                        اگر از زخم دل پرسی  بدان مرهم منم  بستم 

 

برو  راه  وفا  آموز  که  من  بار  سفر  بستم  

 اگر از مقصدم  پرسی  بدان راه رها  جستم 

 

                                       بروعشق ازخدا آموز که من دل را بر او بستم  

                                       اگر  از  عاقبت  پرسی  بدان از دام تو  جستم

 

پ.ن : چند روز دیگه تولد امام رضاست  

دیروز رفتم حرم و باهاش یه عهدی بستم عهدی که خیلی وقته واسش مقدمه چینی  

کردم ..

شاید دیگه نیام یعنی امیدوارم که دیگه نیام  

دوشنبه که تولد امام رضاست موندن یا رفتن من هم مشخص میشه 

دعا کنین دیگه نیام آخه دیگه طاقت این تنهایی رو ندارم 

در هر صورت دوشنبه واسه تبریک تولد امام رئوف میام یا باهاتون خدافظی 

 میکنم یا هم که میمونم 

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام دوست عزیز
صفورا خانم
واسه چی خداحافظی؟؟
شما که تنها نیستید اول
همه خداست و بعد دوستان
همراهتون هستن و نقش اساسی تر رو خانواده
دارن به نظر من هر چی آدم به خودش تلقین
کنه که این طوری هست همون طوری هم میشه؟
راستی واسه تولد امام رضا علیه السلام
رفتین حرم واسه همه دعا کنید

سامان سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

یادم رفت بپرسم
شعر رو خودتون گفتین؟؟
خیلی قشنگ و زیباست.

مهدی دوستدار زیبایی ها چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام
پیشاپیش این تولد ومیلاد باسعادت حضرت رو به شما ساکن مشهدالرضا تبریک والتماس دعای مخصوص دارم.
چرا رفتن؟ ماندن بهتر است مگه نه؟
پس بمونین دیگه..........
مردم اغلب بی انصافند
از آنان درگذر
نیکیهایت را فراموش می کنند ولی
نیکوکارباش
بهترین ها را به دنیا ببخش
حتی اگر
هیچ قدردانی نباشد
درنهایت میبینی
هرانچه هست
همواره میان تو وخداست
نه میان تو ومردم....
یاحق

سامان چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام
کجایید؟
دیگه دل به وبلاگتون نمیدین
بابا بیخیال دنیا ۲روزه
با تموم خوشی ها و بدیهاش تموم میشه
غصه واسه چی؟

فلانی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

اگه رفتی خدا به همرات
اگه موندی تو دلمه جات
حااااااااااااااااااااااال کردی؟؟؟؟
فلبداهه سرودم...
حالا جدی میخواید برید ؟؟؟
حتما دارید متاهل میشید..آخه دخترا اکثرا وقتی متاهل میشن از اینترنت میکشن بیرون..
بهر حال صلاح کار خویش خسروان دانند...
موفق و خوشبخت باشید(ایشالا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد