شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

بدبختی تا چه حد

از هر چی دانشگاه و درس خوندنه حالم داره بهم میخوره  

وای که از روز اول که این دانشگاهه خراب شده قبول شدم همش مشکلات واسم پیش اومد  

خدارو شکر که دو ترم بیشتر نمونده  

رفتم پرتالمو باز کنم نوشته به علت بدهی دسترسی به پرتال مسدود است واسه سی هزار تومن  

به کی بگم آخه ۶۰۰ تومن دادم سی تومن توی حذف و اضافه مونده آخه مگه فرار میکنیم ما...

استاداشم که فقط میخوان درستو حذف کنن بله دیگه دلشون نسوخته که ما هی بریم پول بدیم و مث  

خر از کله صبح تا بوق شب توی این خراب شده باشیم نه تفریحی نه مهمونی ای نه ناهار درست  

حسابی بعدش یه عده از رو شکم سیری بیست نفرو حذف میکنن دلم میخاد فحش عالمه بهتون بدم  

بین اینهمه یه آدم حسابی بود که فردوسی هم درس میداد حالا اومده چی واسه دو جلسه غیبت برو  

درستو حذف کن این دیگه ازون با فرهنگا و آدم حسابیهاش بود دیگه که من ازش خوشم میومد و  

همیشه کلاسشو دوس داشتم آقا خودش یه رو میاد سرکلاس دو روز نمیاد مارو علافه خودش  

میذاره حالا ما که دو جلسه نبودیم بزرگترین گناه بوده و از آقا کم شده   

حالا کاش یه دانشگاه درست حسابی ای میبود چهار طبقه ساختمون ساختن کلاساش قده یه قوطی  

کبریت نه کتابخونه داره نه نمازخونه نه یه سلف درست حسابی نه نت بعد اینقدم ادعاشون میشه  

چند روز پیش سقف یکی از کلاسا ریخته بود پایین فقط بلدن پول بگیرن...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیتاک (صهبانا) جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com

سلام . کماکان براتون آرزوی موفقیت و سلامت دارم .
پیروز و پایدار باشید.

صبور شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://ilya2705.blogfa.com

سلام خانمی
چیه چرا برزخی شدی!
روزگار عرصه رو برات تنگیده!
بالاخره میگذره جونم! زندگی یعنی همین دیگه منظورم اینه که ما ادما باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم و نگذاریم که مشکلات بهمون غالب بشن!!!!!!!!!!!

آقای روباه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://mrfox.ir

تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته!!
دانشگاه همینه تو ایران، معدودن دانشگاه هایی که واقعا برازنده اسمشون هستن.

صبور یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام از اینکه بهم سرزدی ممنونم
کنجکاوی به حال زارم
یا به یار دور از دیارم
کدامش را برایت هجیه کنم
دلم خون است از این بی مهر ی روزگار

آه جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

دستانم را بگیر..............دارم بیادت می افتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد