شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

خیلی وقت بود که از نت دور بودم دلم واسه وبلاگم تنگ شده بود 

اما حالا که به وبلاگم رسیدم از اون موقعهاست که حرفی واسه گفتن ندارم  

 

همه چیز داره یه سیر معمولی و آروم رو طی میکنه فقط یه شب که بعد مدتها باهات   

رفتم بیرون واسم دوستداشتنیه و متفاوت شده تقصیره خودمونه آخه بعد اینهمه مدت که 

  باهمیم این اولین باری بود که با هم رفتیم کافی شاپ البته یه عقیده ای دارم اونم اینه  

 که وقتی یه چیزی کم باشه ارزشش واسه آدم بیشتر میشه و زیاد بودنش باعث میشه  

 دلتو بزنه 

  

یه چیزی رو خوب فهمیدم اونم اینه که اگه گاهی از همه دنیا بدم میاد واسه اینه که  

تفریحی ندارم واسه اینه که زندگیم محدود شده به چندتا موضوع و تفریحی بینش  

نیست آخرین باری که رفتم مسافرت ده سال پیش بود آخرین باری که رفتم بیرون  

شهر و پیکنیک ۴ ماه پیش بود اونم چه پیک نیکی که همه ی کسایی که باهام بودن  

هنوز نرسیده میخواستن برگردن و اتفاقایی افتاد که فهمیدم تو خونه بشینم بهتر از  

بیرون رفتن با... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صبور چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://ilya2705.blogfa.com

سلام گلم، منم یه مدت بود که نت نداشتم و کار و گرفتاری شغلی و ....
ولی سعی میکنم که هر هفته آپ باشم.
آره گلم اکثر اون نوشته ها تراوش ذهنی خودمه و بعضیاشم مال دوستای خوبم هس که با اجازه شون میذارم توی وبلاگ!
خب امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشی عزیزم!

آقای روباه جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://mrfox.ir

زندگی زیباست ای زیبا پسنـد
زنده اندیشان به زیبـائـی رسند
آنـقدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش میتوان از جان گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد