شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

نگفته های خاک گرفته ی من

دلم میخواد یه دوست داشته باشم یه همصحبت یه نفر که بشه همه نگفته هامو بهش  

 بگم یه نفر که درکم کنه یه نفر که تنهاییهامو پر کنه بدون اینکه فکر بدی تو سرش باشه 

 ازین دنیای مجازی خوشم میاد بهتر از دنیای واقعیه یه خوبیش اینه که کسی مخاطبته  

 بدیهاشو نمیبینی وقتی باهاش حرف میزنی مهربونه حتی به ظاهر هم که شده باهات  

 خوبه و حرفای قشنگی میزنه واسه چند دقیقه هم که شده میتونه آرومت کنه هر چند  

 این آرامش حبابیه اما تورو از بدیهای دنیای واقعی دور میکنه 

 تنهایی رو اصلا دوست ندارم اما گاهی مجبوری بین دله شکسته و تنهایی .. تنهایی رو  

 انتخاب کنی  

  بعضی رابطه ها حیف میشن مث رابطه ی منو تو  

 همیشه هر چقد زمان میگذشت دلم واسه دوره ی قبلیه زندگیم تنگ میشد اما الان دو  

 ساله که دلم دیگه تنگ نشده درست از موقعه رفتن تو و ناامید شدن از تو  

 پ.ن:اگه واست سوال شده مخاطب نوشته هام کیه بهت میگم هیچکس چون این (تویی) 

  که باهاش اینجا حرف میزنم در حال حاضر وجود نداره چیزایی که واسش مینویسمو  

 نمیخونه  

 اما کاش میدونست چقدر بهش نیاز دارم کاش از اوله رابطمون میفهمید که چقد  

 عاشقش بودم و بهم خیانت نمیکرد تا امروز اینقدر حالم پریشون نمیبود اینقدر نوشته  

 هام سرد و پر از ناامیدی نمیبود 

 اون کسی که عاشقش بودم الان ظاهرن هست اما واسم مرده چون اون عشق بدون  

 قید و شرط از بین رفته چون دیگه حالا خیلی زود ازش بدم میاد و ازش خسته میشم  

 همون کسی که واسش جون میدادمو همه زندگیم بود 

 دوره ی عاشقیه من تموم شده اگه بازم از احساسم بگم حبابی و زود گذره دوستت دارم  

 اما عاشقت نیستم چون بهت اعتماد ندارم چون بهم بد کردی چون اون اتفاقی که نباید  

 میفتاد افتاد هر چند که ازون اتفاق مدتهاس که گذشته اما از ذهنم پاک نمیشه چون توقع  

 خیانت ازت نداشتم وقتی تا پای جون باهات بودم  

 

ای بهترین حالت عاشقی کاش همه چیزو خراب نمیکردی

نظرات 2 + ارسال نظر
سوپراستار سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

مطالبت خیلی عالی بود چون به واقعیت خیلی نزدیکه و چیزی که از دل بلندشه مطمئنا به دل هم میشینه

نفس پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://tamana.blogsky.com

سلام..راس میگی..اعتماد خیلی مهمه.وقتی نباشه دیگه همه چی برات بی معنی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد