شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

درد دل

کارم از نصیحت و اینکه واسم حرفای قشنگ قشنگ بزنن یا بگن اینایی که میگی   

درست نیست و فکرت اشتباس گذشته

دیروز خیلی دلم گرفته بود همیشه آدم صبوری هستم که اگه نبودم با مشکلات و محدودیتهایی که داشتم به اینجا نمیرسیدم اما گاهی بدجوری فشارهای روم غیرقابل  تحمل میشن مخصوصا اگه نزدیک ترین افراد بهم به جای اینکه بهم روحیه بدن ته دلمو خالی کنن

خیلی دلم میخواد میشدم مث صفورای دو سال پیش عاشق و پر انگیزه واسه زندگی اما حیف که دیگه آدمی که اون موقع بود الان دیگه نیس واسه پیشرفت من هر کاری  

از دستش برمیومد انجام میداد حیف که به دلایلی همه چیز تموم شد همش هم تقصیره   

سنت دست و پاگیری بود که خودمون واسه خودمون ساختیم

حامی و پشتیبان داشتن خیلی میتونه توی پیشرفت به آدم کمک کنه حتی یه کسی که با حرفاش بهت روحیه بده

اما متاسفانه محدودم کردن نمیدونم تا کی میتونم تنهایی دنبال چیزایی باشم که دوست دارم نمیدونم تاکی میتونم تحمل کنم و نمیدونم تا کی امکانشو دارم که تنهایی پیش برم

گناه من چی بود شاید گناهه من گناه نکردن بود

کاش دوستداشتنت توش حس خودخواهی نداشت گفتن دوستت دارم خیلی آسونه اما فقط وقتی ارزش داره که این دوست داشتنو عملی نشون بدی

کاش مهربون بودن ابراز علاقت فقط واسه روزایی که همه چیز خوب و اوکیه محدود نباشه

کاش اینو درک میکردی که آدما توی روزای سختی میتونن علاقه ی واقعیشونه نشون بدن

کاش یه ذره فقط یه ذره دل من و چیزایی که واسم مهمه و دوست دارم واسه تو هم مهم میشد

هرچیزی که دوست داشتم حالا ازش زده شدم چون نتونستم با تو بهشون برسم بقیه رو هم که بدون تو اومدم جلو تنها پیش رفتنشون گاهی فشار بدی روم میاره بقیشون هم تبدیل شده به رویا

کی مث من از زندگی سیره؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سوپراستار شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

تو رو خدا مثل قدیمات شعر بگو اونم شعر شاد.
خواهش میکنم ازت.اینقدر مطالب غمگین ننویس
به خدا ناراحت میشم.خودتو از گذشته جدا کن
خواهش کردم ازت

صبور پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://ILYA2705.blogfa.com

سلام عزیز دلم میبینم که دلت خیلی غم داره
نبینم که تسلیم مشکلات بشی و خودتو به جریان مشکلات ببازی دختر! یه خورده قوی باش و محکم جلوی مشکلات واستا.
میدونم که اگه بخوای میتونی از پس هر مشکلی برآیی.
صبور نوشت: کمی همت و کمی توکل همه چیز در دستان بشر است.
رفیق بی توقع: صبور

پژمان جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام
امروز میخوام بهت بگم
یک :زندگی پرواانه نداره؟
گل نداره؟
چمن نداره؟
حتما داره
همونطور که خار داره چمن هم داره
همونطور که شر داره خیر هم داره
دو:ضعف شعرات
شرمنده که اینو میگم ولی واقعا ضعف بزرگی تو شعراته
نمیتونیم هر دلنوشته ای رو شعر بذاریم
شعرنو باید مبهم باشه
مثلا:در گندم زار سوخته ی سرت کرکس میچرخد
مثال بسیار ساده ای بود
تلاش کنی موفق میشی

bluegirl~arezuo پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ

صفوراخیلی اتفاقی اومدم وبت....خیلی شرایط ولحظه هامون مثل همه....خیلی ازت خوشم اومد...
دوست دارم.
ایشالا...موفق شی توهمه جاهمه جا.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد