شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

 آروم نیستم اما با شرایط الان خودمو وفق دادم دیگه مث قبلا اذیت نیستم چون میدونم  جمله ی این نیز بگذرد واقعیته 

دلیل آروم نبودنم اینه که هیچی سره جاش نیست سعی خودمو میکنم که خودم سر  

جایی که هستم باشم و واسه رسیدن به چیزایی که میخام با وجود همه ی مانع ها بازم تلاش کنم با اینکه میدونم این دنیا و چیزای توش ارزش هیچی رو ندارن

 توی دنیایی هستی که باید واسه نفس کشیدن هم پول بدی و این خیلی بده که هم نفس نداشته باشی این خیلی بده که تنها باشی

با اینکه به همه ی شرایطی که هست هر جور شده عادت کردم اما هنوز اون احساسی که داشتمو دارم هنوزم نتونستم بی تفاوت بشم به احساساته لطیفم به اون نیازه محبت با اینکه قابله کنترلش کردم اما هنوزم روم تاثیر داره

چیزی که اینروزا تونسته توی وجودم حس خوبی ایجاد کنه بودن کناره بچه هاییه که باشنیدن صداشون با دیدن نگاهشون آروم میشم چون اونا مثه شما نیستن پاکه پاکن با یه دل زلال که وقتی باهاشونم همه چیز یادم میره حتی بیمعرفتی های تورو

چن روزه شبکه آی فیلم سریال راه بی پایانو میذاره یادش بخیر چندین ساله پیش دنبالش میکردم نمیدونستم یه روز منم یه عشقی مث داستان اون فیلم واسم اتفاق میفته عشقی که هنوزم یادش واسم شیرینه

نظرات 1 + ارسال نظر
f.sheida جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ http://fsheida.blogsky.com

صفورای عزیز عشق در همه ی زندگی یه موهبت بوده وهست وبنا نیست همه عشقا به سرانجام برسه دلت رو آینه کن وبگذار فقط خوبی ها توش نقش ببنده اونوقت خوبی وخوبها هم بتو نزدیکتر میشن
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد