شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

زمان حال

اینروزا خیلی فکر کردم یادمه بهم گفتن تو آدمی هستی که توی زمان حال زندگی     میکنی چه خوب فهمیدن واسه همینه که ناراحتیهام و خوشی هام یه دفعه ای پیش       میاد.. وقتی امروزم بده همه چیز واسم بد میشه و وقتی خوبه این خوبی رو با همه وجودم  حس    میکنم و ازش بیشترین لذتو میبرم

از اون روزی که از هم دور بودیم یه سری چیزا تغییر کرده و من خوشحالم اون     دوری باعثه دلتنگی شد و این دلتنگی باعثه توجه بیشتر از طرف هر دومون شده به      هر حال هر اتفاقی هم بیفته ته تهش باز دوباره برمیگردم پیش خودت باز دوباره بغل      تو میشه امن ترین و آرامش بخش ترین جای دنیا باز دوباره میفهمم که هیشکس نمیتونه جای تورو توی قلبم بگیره هیچکس نمیتونه حتی یه ذره جای خالی تورو واسم پر کنه    حتی اگه بهتر از تو باشه

هیچوقت یادم نمیره روزی که بغل کردن تو واسم شده بود یه آرزو و الان که به آرزوم رسیدم قدرشو میدونم با همه این بالا و پایینا با همه بیوفایی روزگار نمیتونم عشقم به    تورو انکار کنم نمیتونم لذت با تو بودنو مخفی کنم

نمیتونم دوریتو تحمل کنم اگه دیر کنی اگه بهم زنگ نزنی اگه حالت بد باشه اگه یه آخ کوچولو بگی اگه ناراحت باشی اگه ... بدجوری نگرانت میشم بدجوری دلم واست پر میزنه

درست زمانی که فک میکنم نسبت بهت سرد شدم اتفاقی میفته که میفهمم بیشتر از قبل عاشقت شدم بیشتر از قبل تشنه ی بغلتم بیشتر از قبل بهت وفا دارم و بیشتر از قبل دلم میخاد باهات باشم تا آخرین نفس...

اگه تو باشی و دنیا نباشه میشه با تو همه دنیا رو حس کرد

همه  دنیا بیاد و تو نباشی  دلم دق میکنه با  این همه  درد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد