شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

تمام تو سهم منه به کم قانعم نکن

درگیره رویای توام منو دوباره خواب کن 

دنیا اگه تنهام گذاشت تو منو انتخاب کن 

 

دلت از آرزوی من انگار بیخبر نبود 

حتی تو تصمیمای من چشات بی اثر نبود 

 

خواستم بهت چیزی نگم تا با چشام خواهش کنم 

درارو بستم روت تا احساس آرامش کنم 

 

باور نمیکنم ولی انگار غروره من شکست  

اگه دلت میخواد بری اصرار من بی فایدست 

 

هرکاری میکنه دلم تا بغضمو پنهون کنه 

چی میتونه فکر تورو از سره من بیرون کنه 

 

یا داغ رو دلم بذار یا از عشقت کم نکن 

تمام تو سهم منه به کم قانعم نکن 

 

دلم گرفته دوس دارم فریاد بزنم اما میدونم کسی صدامو نمیشنوه خیلی بی وفایی خیلییی

دوش آب سرد

بعد یه روز گرمه تابستونی یه دوش آب سرد میتونه معجزه آسا عمل کنه و به آدم تولد دوباره بده!!!!

لذت خاصی داره وقتی آب سرد  میریزه روت انگار واسه چند لحظه هم شده فکرت از همه چیز خالی میشه

وااااااایییییییییییییی همیشه عاشق تابستون و گراما و شربتهای پر از یخش بودم عاشق خوابیدن توی حیاط عاضق خوردن هندونه ی سرد و دوش گرفتن با آب سرد که امروز بدجوری بهم حال داد

وقتی تابستون میاد اینقد بهم خوش میگذره که یادم میره زمستونی میاد و دوباره فشار  

سرما و دوباره شبهای سرد تنهایی میاد  وقتی تا مغزه استخونم پرمیشه از سرما و 

لرزش وقتی که تنهایی رو بیشتر ازقبل حس میکنم وقتی که آفتاب روزاش اینقد بی  

روحه که دوس دارم فقط کنار بخاری بخوابم و بیخیال همه چیز شم ...

ولی بیخیال اون سه ماه سرد و بی روح ... تابستونو عشقه با دوش آب سرد و شربت