شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

گاه نوشته های من

 قبلنا بیشتر میومدم اینجا شاید دلیلش این بود که قبلا یه نفر میشد موضوعه پستهام  

 اما الان خوشبختانه یا متاسفانه دیگه کسی اونقدرها نقشش واسم پر رنگ نیس که  

 بخوام دربارش حرف بزنم .... 

 

گاهی گذر زمان رو اصلا حس نمیکنم با اینکه همش باید واسه لحظه هام جواب پس  

 بدم!!!! 

راستی این ماهی که گذشت تا الان چند تا از موهام سفید شده!!! انتظارشو نداشتم به  

این زودیا به هرحال هر موقع میرم جلو آینه جلو چشمم هستن و با دیدنشون یکم  

دپرس میشم...  

 

این روزا تنها کاری که دارم انجام میدم اینه که خودمو با درسها سرگرم کنم وقتی  

توو زندگی تفریح و دلخوشی ای نیست مجبوری درس خوندنو بکنی بهترین تفریح!! 

اونوقت بین دوستات به عنوان بچه درس خون و توو سری خور شناخته میشی قبلنا  

وقتی نمره ی کم میگرفتم خجالت میکشیدم بگم حالا وقتی نمره بالا میگیرم سعی  

میکنم  نگم چون اونوقته که هزارتا دست میخوره توو سرت و رفقا هزارتا فحش  

نثارت میکنن البته این درس خوندن من نشانه ی بیکاری نیستا........ 

 

از روحیه م بخوام بگم احساس خاصی ندارم نه دلم تنگه نه ناراحتم نه خوشحالم نه ....هیچی بیتفاوتم

نظرات 1 + ارسال نظر
masoud شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://ma2ta11.blogsky.com/

ای دزدان دریایی بیایید...



من دل به دریا زده ام...



همه دار و ندارم برای شما...



این همه تنهـــــایی حلالتان باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد