شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

نوروز امسال

نمیدونم اشکال از کجاست اما نوروز امسال و تعطیلاتش اصلا مثل سالهای  

قبل واسم جذاب و خوشحال کننده نیس اصلا حس انجام هیچ کاری رو ندارم  

حتی ازینکه تعطیلم و میتونم خوش بگذرونم هم استفاده نمیکنم و خوشحال نیستم مثل  

بقیه روزهایی که گذشت واسم کسل کننده ست و یه جورایی مثل همونها فقط دارم  

تحملش میکنم  

سالهای پیش همیشه از این تعطیلات لذت میبردم و شاد بودم اما امسال حال و هوام  

مثله روزهای قبل شده و اصلا عجیب دمقم و نسبت به همه چیز بی اهمیت  ... 

با اینکه میدونم نوروز که تموم شه دوباره یه عالمه کار میریزه سرم و وقتی واسه  

 استراحت و خوش گذرونی نمیمونه اما بازم هیچ حسی ندارم که بخوام خوشحال  

باشم  و از این فرصت واسه تفریح یا حتی استراحت استفاده کنم!!  

خیلی بده که نه انگیزه ای دارم و نه دلخوشی ای اما فقط مثل یه آدم آهنی تلاش  

میکنم فقط واسه اینکه روزهام پر بشن واسه اینکه زنده ام و نمیشه هیچکار نکنم!  

کاش میشد به خدا بگم:خسته ام میخوام بخوابم دیگه بیدارم نکن....