شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

عشق=خریت محض

خریت حدی داره اما من به کمال رسوندمش دیگه فرض کن خودت خریت در چ حد  

که تو بتونی زل بزنی توو چشمام و بگی اگه الان میخواستم انتخاب کنم تورو انتخاب  

 نمیکردم  آره حق با تویه  اینم مزد منی که عشقم بهت بی قید و شرط بود  

میخوام بگم خاک بر سر من که اینقد خر بودم و نفهمیدم که لایق عشق نیستی اینقد  

 نسبت  بهم بی تفاوت و بی اهمیت بودی و اما حماقت من همیشه ادامه داشت

هر روز که میگذره بیشتر و بیشتر بهم ثابت میکنی که عشقم نسبت بهت حماقتی بیش  

نبوده حیف که هیچوقت نفهمیدی و نمیخوای بفهمی   

نظرات 3 + ارسال نظر
صفورا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://delneveshtehayesaba.blogfa.com

پایدار باشی بانو

نفس سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

اصولا کسایی که ارزش دوست داشته شدنو ندارن دقیقا همون آدمایی هستن که ما مصرانه سعی به دوست داشتنشون داریم..قانون حماقت ما نیازی به اثبات نداره...
هییییییییییییییییییییچ پسری لیاقت دوس داشتنو نداره

لایک

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام.
بعد از مدتها آپم...
ممنون میشم به وبم بیای.

نه اسم گذاشتی نه آدرس وبلاگ عزیزم چجوری سر بزنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد