شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

دلم برای اینجا تنگ شده

از آخرین نوشتم حدود 4 سال میگذره ..

همیشه نوشتن آرومم میکرد

همیشه هر دوره ای که میگذره دلم برا دوران قبلی تنگ میشه ازش دو تا نتیجه میشه گرفت یا دنیا رو به بدیه یا من تو گذشته زندگی میکنم فکر میکنم هر دوتاش درست باشه و اولی درست تر

دلم برای زمانی که هرروز اینجا سر میزدم و دوستانی که داشتم خیلی تنگ شده ..

به هرحال زندگی ادامه داره و هر دوره ای پر از اتفاق چه خوب چه بد خوبیش اینه میگذره ..

انگار حالا دیگه کسی تو وبلاگ حرفشو نمیزنه وقتی اینهمه فضاهای دیگه اومده اینستاگرام و ....

برای من هیچ جا اینجا نمیشه گاهی میام و نوشته های قبلا رو میخونم وقتی سالها از یه موضوع میگذره و دربارش میخونی میبینی اون موضوع همون موقع خیلی سخت یا بد بوده اما گذر زمان باعث شده دیگه باهاش کنار بیای یا اینکه بی تفاوت بشی حتی سرد یا آهنی اما بازم ادامه بدی (چاره ی دیگه ای هست)!!!



نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 جمعه 5 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 02:31 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

اینستا ، کانال ، دفتر ، نه ..
وبلاگ چیز دیگس ، وبلاگ خاصه .‌‌..
و به نظر من که نوشتن ،
برا تمام سال های عمرمون لازمه ..

اول پستت گفتی که دنیا رو به بدیه !
خب دنیا بد باشه .. تو خوب باش ....

و برا پایان
در گذشته زندگی کردن
آدمو بدبخت میکنه ..
سعی خودتو کن به قبل فکر نکنی !
خیلی حرف دارم برا اینکه ،
گذشته رو بتونی بی خیال بشی ..
ولی خب چون نمی شناسمت
حوصله هم ندارم برات توضیح بدم ...

راستی سلام

آره واقعا وبلاگ چیز دیگست ...
مرسی از نظر خوبت آره باید سعی کنم ب گذشته فکر نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد