شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

تولدم مبارک

امروز تولد ۱۸ سالگیه من بود خیلی وقت بود که منتظر این روز بودم و  

برخلاف همیشه از خیلی ها انتظار داشتم بهم تبریک بگن  

خب اونا هم ناامیدم نکردن و حسابی خوشحال شدم   

تا الان به جز مامانم هیچکس بهم کادو نداده البته دوستای گلم واسم دعاهای قشنگ قشنگ کردن مثل عاقبت بخیری و قبولی دانشگاه و .... 

بعضیها هم وعده ی کادو رو دادن که ......  

کادوی مامانم هزینه ی ثبت نام واسه گرفتن گواهینامه ی رانندگیمه 

آخ که چقدر خوشحالم که منم تا چند وقت دیگه میتونم ماشین بابایی رو برونم  

واییییییی چه عالی میشه... 

از مامانمو همه ی دوستام که بهم لطف داشتن و بیادم بودن تشکر میکنم

نظرات 12 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

آشناترین غریبه یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلامممممممممممم
تولدت مبارک ، مبارک ، تولدت مبارک

آشناترین غریبه یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

جشن تولدتون تو وبم برگذار شده . اگه زود نیاید همه کیک ها رو میخورند

واااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنون خیلی خوشحالم کردی

مهدی دوستدار زیبایی ها یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام صفورا خانم صبح زیبای پاییزی تون بخیر
آغاز۱۸سالگیتون رو تبریک میگم ایشاالله همیشه درپناه حق تندرست وشادباشید ودرکنار خانواده ی محترم زندگی خوبی داشته باشین.
تولد تولد تولدت مبارک
اشک شادی شمع و نگاه کن
که میچیکه واست چیکه چیکه
کام همه رو بیا شیرین کن
بیا بکن کیک وتیکه تیکه
همه جمع شده اند دور وبر امشب
که بگن با هم یک صدا تولدت مبارک
ببخشید اگه کامل نبود اخه اینو توی تولد کوچولوم بچه ها می خوندن
این هم کادوی من به شما هرچند ناقابله
در دفتر زندگیت
برای سفید ماندن
صفحه ی غصه هایت
همیشه دعا خواهم کرد........
بازم تولدتون مبارک وپوزش اگه با یک روز تاخیر بود.....
ارادتمند..............مهدی

سلام
مرسی
از دعاهای قشنگتونم ممنون
خوشحال شدم

محمد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://jack.blogsky.com/

سلام صفورا جان فقط به نیت تبریک گفتن این روز مهم در زندگیت اومدم نظر بدم اینشاالله که موفق باشی
و به قول یکی از معلم های عزیز و دوست داشتنی مشهدی (که خیلی هم معروفه و فکر کنم بشناسیش چون خادم حرم هم هست) عمر به عزت و با عزت داشته باشی
آره دبیر ادبیات آقای رحیمی
البته همکارش هم آقای ... اسمش یادم نیست ولی اونم دبیر عربی و خادم حرم
ولی خداییش ما بجنوردی هایی که ایشونو می شناسیم و دبیرمون بودن با یادشون زندگی می کنیم اگه می شناسیش حتمآ بیا تو وبلاگم و بگو
این پست بیشتر مربوط به آقای رحیمی شد ولی واقعآ ارزششو داره
نظر بعدی تبریک جانانه می گم

محمد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://jack.blogsky.com/

هر انسانی لبخندی از خداست
تبریک به تو که زیباترین لبخند خدایی
.
.
.
.
.
صفورا جان خواهر کوچیکترم تولدت مبارک

برات آرزوی موفقیت در کنکور می کنم و انشاالله که مثل خودم عمران قبول می شی:d البته دولتی اونم دانشگاه خوب
شوخی کردم هررشته ای که دوست داری قبول بشی و موفق باشی اینم کادوی من

ممنون از دعاهای قشنگت
رشته ی عمران که خیلی خوبه رییس جمهور مملکت هم رشتش عمران بوده

علی اکبر دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
مبارک باشه ... به به ... خیلی خوشحال شدم
بی خبرمون گذاشتی ها ...
یه سال بزرگتر شدی و با تجربه تر ...
امیدوارم تجاربی رو که بدست اوردی در راه پیشرفت خودت به کار ببری و میدونم که میتونی به موفقیت های بیشتری هم دست پیدا کنی .. آروزی همه جونها رفتن به دانشگاه که امیدوارم تو هم تو این مهم قبول بشی و توی بهترین رشته و بهترین دانشگاه ادامه تحصیل بدی ...
برات آرزوی بهترین ها رو دارم و امیدوارم تو این سال جدید به ارزوهات و خواسته های دلت برسی ..

موفق باشی

سلام
مرسی
همچین بی خبر هم نبود ولی خب تصمیم داشتم قبل از تولدم اصلا به رو نیارم که تولدم نزدیکه تا ببینم کی واقعا یادشه...
ممنون

مهدی دوستدار زیبایی ها دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام
راستی یادم رفته بود براتون تو وبم یه متنی برای تولدتون نوشتم وقت کردین بیایین بخونین
موفق باشین

ممنون از لطفتون
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

shakiba چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام صفورا جان
تولدت مبارک دوست گلم
ایشالا سالیان سال عمر با عزت داشته باشی
ببخشید که اینقدر دیر دارم تبریک میگم آخه سفر بودم و تازه امروز ظهر برگشتم...

علی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://aar.blogsky.com

سلام صفورا خانوم
میدونم دیر شده ولی تولد تولد تولدت مبارک
من کار زیاد سرم ریخته بهمین خاطر دیر سر زدم و خبر شدم
فقط امیدوارم سهم کیک ما رو نخورده باشین

یه دوست قدیمی جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

بیا با من, امروز دیر است و فردا دیرتر ..
بیا قبل از تولد گلهای سرخ چشمهایمان را باز کنیم و شاعر بشویم
اگر چشمان من دوباره متولد شوند نام خوب تو را به همه یاد خواهند داد
نام تو میتواند جانی دوباره به من ببخشد می تواند لباسی از فردا و پس فردا برای
امروز من بیاورد
برایم بخوان ! زیباترین نغمه را بخوان تا دلم در قفس حسرت نماند
بخوان تا حصار ها و دیوارها به رقص در آیند
آنقدر بخوان تا من تو را صمیمانه پیدا کنم
خستگی های یک عمر را در آوازهای نرم تو میشنوم
دوست دارم درختی باشم که میوه هایم به رنگ تو باشد
« با طعم یک شعر بکر عاشقانه »
اگر نام تو همیشه با من باشد رویاهایم رنگین تر خواهند شد
نام تو مرا به مشکافه ی قشنگ عشق می برد
بیا اگر نگاه تازه ای به قلب هایمان نیندازیم حرفهایمان بوی کهنگی می گیرند
و هیچ ماهی عاشقی در رودخانه ی لحظه هامان شنا نمی کند
بیا چراغ های مهتابی را تا آمدن صبح بیدار نگهداریم ..

*هزار صبح در راه است من میخواهم اولین صبح را با تو آغاز کنم

مسی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم من نودونستم تولدت بوده کاشکی بهم خبر میدادی
انشالله ۱۰۰ سال نه ۲۰۰ سال زنده باشی سالم و شاد امیدوارم بهترین اتفاقهای زندگیت تو این سال جدید بودنت برای شما دوست عزیزم بیفتد
موفق باشی به منم سری بزن

سلام
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد