شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

تهی

امشب به بر من است آن مایه ی ناز  

                                      یا رب تو کلید صبح  در  چاه  انداز 

ای روشنی صبح به  مشرق  برگرد 

                                      ای ظلمت شب با  من  بیچاره  بساز 

امشب شب مهتابه حبیبم رو میخوام 

                                      حبیبم  اگر خوابه  طبیبم رو میخوام 

خواب     است     بیدارش     کنید

                                      مست    است   و   هشیارش   کنید 

گوییدفلانی اومده آن یارجانون اومده 

                                      اومده حال تو احوال تو سیه خال تو 

سپید روی توسیه موی تو ببیند برود 

 

امشب تولد امام رضاست اما من بازم حالم خوب نیست  

حرف واسه گفتن زیاد دارم چشمام پره اشکه و داغونم 

خسته ام از اجبار واسه زنده بودن و زندگی تو این دنیا 

اجباری که آخرشم واسش کلی سوال جواب میشی  

انتظار میکشم بمیرم چون این تنها  انتظاریه که محال نیست    

از همه ی آدما بدم میاد متنفرم از این دنیا و هرچی توشه  

همه ی چیزای خوب دنیا ماله آدمای متظاهر و دروغگو و حسود و خودخواهه 

کسایی که از نوک بینی شون جلوترو نمیبینن   

انگار خدا فقط اینجور آدمارو دوست داره

دیگه هیچی از خدا نمیخوام دیگه نه آرزویی دارم نه خواسته ای  

فقط کاش زودتر روزی برسه که دیگه از خواب بیدارنشم و این دنیا و بدیهاشو نبینم

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام
اول از همه تبریک میگم ولادت هشتمین اختر
تابناک آسمان و ولایت علی ابن موسی الرضا.
بنده شرمنده هستم که نتونستم چند روزی بیام
سر بزنم آخه یه ویروس کله گنده افتاده بود رو سیستمم
آخر سر با کلی کلنجار رفتن بالاخره تونستم
ویندوزش رو عوض کنم.
توی این دنیای لعنتی کیه که از دست این دنیا
ناله و زاری نکنه همه مشکلات خاص خودشون رو دارن.
لابد شما تک دختر خانواده یا تک فرزند هستین که
احساس تنهایی میکنین
دقیقا این حالات و رفتارات
شما رو منم گاهی میگیرم چون تک پسر خانواده
و نه برادر و نه خواهری دارم
گاهی اوقات خیلی دلم میگیره
بعضی وقتا آرزوی مرگم رو میکنم
تا از دست این دنیای کثیف و لعنتی خلاص شم
اما چه سود و فایده ای که مرگ و
زندگی همه ما آدما دست اون خدای بالاسرمون
هست نه دست خودمون.
منتظر حضورتونم و آپم.

من کارم از دل گرفتگی گذشته
دارم داغون میشم
زندگی ای که چه موقع خواب چه بیداری کابوس میبینی

سامان دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام ولادت هشتمین اختر
تابناک آسمان ولایت و امامت
امام رضا عیله السلام را به شما تبریک عرض میکنم.
در ضمن آپم و منتظر حضورتم[گل]

علی اکبر سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
تولد امام رضا (ع) رو تبریک م یگم بهت ...
نبینم این شب عیدی ناراحت باشی ها ..
این زندگی برا همه یه جوره .. فقط تو نیستی که اروزی مرگ داری .. هممون یه جوری درگیریم و روزی صد دفعه از خدا مرگ میخوایم .. فکر کردی به همین سادگیهاست ؟ نه عزیزم
باید بجنگی یا بسازی و بسوزی .. همه چی دسته خودته .. پس یا دست از تلاش بردار و همیشه ارزوی مرگ کن یا قدم هات رو محکم تر و استوار تر بردار و خستگی ناپذیرتر نشون بده ...
عصبانی میشی حرفهای قشنگ ترسناکی می زنی .. ادم دلش میخواد ...
موفق باشی

نمیخوام بجنگم دیگه نمیتونم

مهدی دوستدار زیبایی ها سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام میلاد برشما فرخنده ومبارک
خوش بحالتون که درکنار حرم رضوی هستین
التماس دعا

مهم اینه که دل امام رضا پیش کیه
پیشه آدمای بدجنس و متقلب که بهشون میدون بیشتری بده؟

مینا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

خانم جان این چه حرفیه دیگه اینطوری نگو دل امام رضا پیش همه بنده های خداست که به یادشن منم دل شکسته داشتم با دل شکسته رفتم حرمش هیچوقت نا امیدم دلتو صاف کن مطمئنم که خیلی حالت عوض میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد