شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

سر خوش

دوستام بهم میگن خیلی سرخوشم اهل حالم و واسه خودم میشنگم... 

اگه بیان وبلاگمو بخونن شک میکنن که این وبلاگ ماله منه 

  

سرکلاس کسی که صدای خندش از همه بلند تره منم حتی اگه سوژه ی خنده خودم  

 باشم 

 هر جا قراره برن اولین کسی که اعلام آمادگی میکنه و پایه است منم  

موقع ادا بازی و شلوغ کاری و شوخی و خنده من سر دسته همم  

  

توی خونسرد بودن بی تفاوت بودن نسبت به حرفای دیگران من نفر اولم  

جنبه ی شنیدن هر حرفی رو دارم   

دوستام فکر میکنن هیچ غمی ندارم و هیچی هم فکرمو مشغول نمیکنه  

 

تنها جایی که میتونم همه ی حرفامو که تو دلم هست و هیچکسم نمیدونه بزنم وبلاگمه  

خوبه که اونا اینجارو نمیخونن بذار فکر کنن من یه دختر شاد و سر خوشم 

 

خیلی زود با خیلی شرایط کنار میام اما توی تنهاییم نمیتونم اونا رو فراموش کنم  

 

نمیتونم نسبت به حرفات و رفتارت بی تفاوت باشم وقتی که دوستت دارم  

خیلی وقتا میاد تو ذهنم که میخواستی بدون من بری ع.....د و وقتی گفتم منم میام گفتی  

 اونجا جای تو نیست  

 خوش بحالت که بدون منم میتونی خوش بگذرونی 

 

کم نکشیدم از آدما... کم خوبی نکردمو بدی دیدم.. این وسط از تو انتظار ندارم ... 

 

گاهی میترسم ازینکه اینقدر به این رفتارات ادامه بدی که دیگه یه روزی برسه که  

 هیچ حسی بهت نداشته باشم اونوقت هر کاری هم که بکنی دیگه نمیتونی جبران کنی 

  

این سر خوش بودن من همش بخاطره اینکه بدی هایی که دیگران بهم میکنن یادم نیاد  

همیشه مثل الان همه چیز رو آسون بگیرم حتی بخشدن دیگران رو  

همیشه مثل الان هر کی هر چی گفت و مسخره کرد و حسودی کرد من جدی نگیرمو  

به زندگیم ادامه بدم و بدی هارو یادم بره 

ولی گاهی یه چیزایی هست که منو توی تنهاییم عذابم میده و نمیتونم نادیدش بگیرم  

 نمیتونم ساده ازش بگذرم اوناست که منو اذیت میکنه اوناست که باعث میشه فکر کنم  

بجز خدا هیچکسو ندارم  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
hamraze_eshgh پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

are hame hamrfayi ke zadi bekhoda manam hamin khososiato daram manam mese toam...haminjuri mese to...jolye dgran tazahor mikonanm ke shadam ama delem kheili pire...delam az in donya gerfte...hamsh dus daram to shologhi beram yejaye khalvato tanha basham...tanaye tanha...nemidunam chera...kheili gushe giram...ama pishe harkc basham neshun nemidam ke narahatam hamsh labakhnd ru labme ke kc nage chizi shode ...

مهرداد پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

همیشه خوشحال ترین افرد، غمگین ترینن...

ادامشو بی خیال

کارو پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

تو هم که زدی تو تریپ دپ :(
من گفتم الان میام و می خونمو می گم خوب شد اومدم اینجا و نرفتم وبلاگ بقیه بچه ها :)
دیدی بعضی وقتا آدم دلش می گیره :D
محسن گوش بده :P

sahbana پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام . خوشحال میشدم شعرها تون رو بخونم .
اگر به تاریخ شعر نگاه می کردید مال چند روز پیش بود. به دلایلی
پاکش کردم اما بدلایلی دیگری دوباره گذاشتم . تا بعضی چیز ها رو برام یاد آوری کنه . شعر سجاده پدر اولین شعری بود که بعد از تصمیمم برای با انگیزه گفتن ، گذاشتم
به هر حال از لطف شما متشکرم .

hamraze_eshgh پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

slaam aji...are un file hash fargh mikone...uni ke download kardi vase zanashuyi un file pdf vali un email az tarfe hoda file pps...hamun power pointe... bazam up mikonam bia download kon aji...mc.fadat

علی اکبر پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام صفورا بی غم
چطوری؟خوبی؟
می بنینی هر چی هم بخوای به روی مشکلات بخندی یه جایی مچت رو میگیره ... من عین خودتم
الان که می خونم این پستت رو شباهت های زیادی رو دیدم بینمون ..
ولی خوب یه جاهایی هم نمیشه بی خیال بود و مثل گذشته به سادگی از روش بگذریم ..
حالا خودتو ناراحت نکن .. زمان همه چی رو روبراه می کنه .
میدونم که غصه میخوری و بروز نمیدی اما دوست دارم مثل گذشته عاقلانه برخورد کنی و همیشه شرایط رو در نظر بگیری
و میدونم که این کارو میکنی

حالا هم یه کم بخند .. اخماتو باز کن .. غم و غصه هات رو هم بریزشون دور .. تو بهترین کس رو داری . خدا همیشه باهاته
ازش کمک بخواه

موفق باشی

مجتبی جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://motavald-mehr.blogsky.com

خوب همیشه نمیشه انتظار داشت همه همون فکری رو کنن که ما می کنیم.

hamraze_eshgh جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

be saitam ye sar bezan nazr bede.mc

میرزاپور چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ http://usklij.logsky.com

نوشتی(دوستام بهم میگن خیلی سرخوشم اهل حالم و واسه خودم میشنگم...

اگه بیان وبلاگمو بخونن شک میکنن که این وبلاگ ماله منه)
واقعا راست میگی وبلاگت نشون میده که دختر سرخوش و سرحالی هستی.
مطالب بسیار جالب و متنوعی مینویسی

میرزاپور از این پس عبدالله پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://usklij.logsky.com

بازهم منم و یک برگه سفید و یه جعبه مداد رنگی و مدادی در دستم که نوک آن از خون بدنم روح میگیرد و تمام رقص هایش بر برگه رقص گریه چشمانم است.
مداد آبی را بر میدارم......همان مدادی که برای رنگ کردن آسمانمان همیشه در دستانمان بود...همان مدادی که با رنگ آرامشش و صدایی دریائیش برای هم آرامش نقاشی می کشیدیم
و حالا سبز را بر میدارم.....همان سبزی که برای همه فصول استفاده کردم تا معنای سردی زمستان نچشی؛تا پاییزت برگهایش سبز باشد و تابستان گرمت سبزتر از همیشه عمرت...همان سبزی که زندگیمان را با آن رنگ کردم تا همیشه در نشاط آن باشی و دل لطیفت هیچگاه نلرزد
حا نوبت زرد است......با زرد خورشید را می کشم که هماه گرمای عشق توست....همان روشنایی طلایی عشق توست؛همان عشق طلایی که داشتی و من داشتم...همان رنگ طلوع چشمانت در هنگام بیدار شدن خواب...خوابی که همیشه در آن می خندی...
قرمز را بر میدارم و در زیر پاهایت فرشی می کشم به بلندی آسمان و رویش را با تمام قلبم برایت طرحهایی از دل میزنم؛طرحی از تو و عشقت....و حال به لبهایت میکشم و آنها را مانند شراب ناب قرمز می سازم...رنگی که از دیدنش مست می شوم و خود را برای بو سه ای از لبان ویرانگرت که درون وجودم رو میمکد آماده می سازم.
و حال....هنگام مستی رنگ هاست...سازم را بر میدارم و میزنم و مدادها روح گرفته اند و در نقش صفحه میرقصند....چمنزار می کشند و گل و خانه ای می کشند...اما تو میگویی جاده بکش و من حال ساز نمیزنم
میترسم بروی مثل آن روز که با گریه بین ریلها ندیدمت و چه سوختم...
اما ساز زدم اما تا جاده کشیده شد تو رفتی
حالا فهمیدم چرا جاده خواستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد